monster

sitter å kollar på olika brudar å det finns verkligen monster i den här världen alltså!
Tråkiga tjejer som inte ser speciella ut. Svart hår å blekaste hyn som skådats & utan alls spår av skönhet. Inte ens med lite smink på fransarna. Och med ett leende på läpparna blirom inte heller speciellt vacker.
höga pannor och way 2 much tandkött som sticker fram vid ett leende HEEJ.

Urk på burk alltså. haha..
Tycker att alla kan lägga lite energi på sig själv och vara lite fina. För sin egen skull och för andras skull. Haha, fan jag e störd ja.  Sitter å snackar skit om brudar ja bara sätt på internet, så mogen e jag idag. Men har jag mycket annat att göra? Näe det har jag verkligen inte. Så då e de lika bra att kolla på skabb fittorna & sura ner sig i dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0