mitt fetto vill ha mat.

kutar upp å ner, fram å tebaka är överallt på samma gång å städar som fan.
Jag visste inte att mamma kunde skriva med på sms än
"vad vill du att vi ska äta idag?" "när kommer du hem?" "ja" "nej"
MEN, i morse fick jag ett LÅNGT sms av mamma..
"Gå med nalle en stund. Städa rummet. jag vill inte att du ska ha hit kunder när det ser ut som det gör. Och det ska vara fint när du är bortrest. Har även sagt till vetrenären att du klipper så dom kanske ringer om sina barn. Plocka undan skor i hallen. Puss. Hoppas ni hade skoj igår"

jag tappade iaf hakan.Men de va väl bara att börja då!
Nu börjar de se ut som att de bor en tjej i de här rummet iaf å inte en pundare. De känns bra..

Eldar även ett melon ljus för att de inte ska lukta unket näre kommer folk.

Nä, daxx att ta ut min lilla doggie på en prommenixx. Latjäveln må också röra på sig ;)



Förresten!Ja skrev ju igår att killen va sjuk å att mamma ringde doktorn osv..
Å vi va ju dör för nån vecka sen. Men nu va mamma där igår kväll också å kollade han igen.
å då sa dom (hahahaha) att han kanske e deprimerad för att han bantar! HAHAHAHA.
Stackars lilla killen vill ha massa mat♥

Kommentarer
Postat av: josefine

häftig blogg :)

2010-08-19 @ 16:52:29
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: ellen

veckans blogg på http://ellllllen.blogg.se dom som vinner (trevinnare) blir länkade!<3

LYCKATILL

2010-08-19 @ 17:14:46
URL: http://ellllllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0