GNATT

Blev ikke som ja trodde, bara lite ändrade planer.
Städa smycken, plocka lite, badade tunna med mamma å nu ska jag måla naglarna å kolla på Sex And The City 2.
Måste bara skryta om mitt liv.


å så klart blire sexiga röda naglar.



SötFiffi hade laddat upp lite kuliga bilder sen hon va hemma i stan, så ja tänkte dela med mig av några.

Deep talk, huh?


hej!


stenhårt party, haha


hahaha, Fias booobies :D


MYS



miffon





Nu ska ja som sagt pyssla med mig själv å sen ska jag väl sova då!
Imorgon ska jag klippa lite å sen får vi se vad som händer.funderar på att cykla lite kanske? för att röra på sig sakta men säkert.

Aja, sexy bitches å ni andra små surknattar.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0