GE MIG MER CHOKLAD

less e ja å..
Som sagt, nostalgikväll ikväll. AMEN TJENA.
jag kan inte komma. JAG ÄR SJUK. jag vet INTE vad jag SKA vara.
bla bla bla.

VADÅ INTE KOMMA? DENIZE KUNDE FAN KOMMA 60 MIL FÖR ATT VARA MED DENHÄR JÄVLA KVÄLLEN.
OM DEN SUGER SÅ DRA JAG FAN IN PÅ STAN SOM EN HIPPIE. sådeså.
Fan va skönt att åka utomlands då alla vi 6 brudar kan komma på pööödyt.

undra om ja mena att vi e 6st brudar, eller om vi e sexbrudar? Båda kanske.

Skönt att slippa brudveckan där nere, grekchoklad e nog inte lika go som maraboou. eller?


Nä, nu väntar ja bara på att denize å vicky ska dyka upp ;)


kvällens försök te makeup ;)

Kommentarer
Postat av: sohlsson

Hej! :)

Jag har en frågestund i min blogg!

Kika in och släng in en fråga. :)

Alla frågor är välkomna.

2010-08-18 @ 18:18:35
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0