fint väder å jag städar...

nu har jag kollat kläder till kos å ja kan ju säga... Fan alltså, trodde de skulle bli mer!
men de e ju två veckor kvar så, klart de kommer bli mera.

Hade osis i morse. en av mina kotor hade ju hoppat snätt på en kryssning men hoppade tillbaka sen.. Men nu hoppa han snätt igen. Så mamma fick knåda lite på mig å jag måste träna så jag inte måste knäcka tillbaka den på nå vis. Urk. De skulle ja inte vela.


iaf så har mor å far min dratt till fjällen nu å jag e själv hemma. trist men sant.
Hoppades på att christofer å ville skulle komma å hälsa på eftersom att nalle stannade hemma med mig.
De e så kul å se nalle leka me små hundar för han blir så rädd förom. MUHAHA.


Nu tänker jag sätta mig på altanen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0