Trött...

jag vet att ja e sämst. Men har så fullt upp me skolan å mig själv nu så det blir inte så mycket bloggande.

Idag vare iaf skola, å as kul! Jag fick klippa av ett hår som var ner till rumpan ;D vad sägs om det?
Har även med mig flera burkar kakor och godis hem. Vi ska ju sälja det i klassen nu -.- SUCK.
GÅR VI I 5AN ELLER?  aja,  man får väl ställa upp för laget, vill du ha en kaka?

Ska nog dra mig till affärn med Nalle å panta burkar nu för att sysselsätta mig.



Här e iaf min middag idag!
Avocado, ris och korvstoganofff!
Btw, Visste in att jag börjat äta kött igen?
det kom plödsligt va....


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Whaaat? :o

2010-04-27 @ 20:15:24
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0