SEXUALITETER

satt på bussen hem från stan för ca 20 min sen. Det satt tre stycken fjortisar bakom mig. Jag började lyssna på deras samtal när jag hörde den ena säga något om att hennes moster å hennes man är även tillsammanes med hans ex, så dom har sex och allt tillsammans.
"det här kan bli ett roligt samtalsämne" tänkte jag.
Men dom hoppade direkt vidare på att "EEUH är hon bi då?"

eeuh?!  aja, tänk som ni vill fjortisar.
Sen fortsatte det i liknande vis..
1:men det är ju "sara Paulsson" också!!
2: VA?! är hon?! jag som stått i underkläder för henne!
3: NÄ?! SHIT å jag som vart barndomskompis med henne:O"
2:OMG.
1:ja, men de värsta är att jag stått i underkläder för henne. urk!
2:jag har hållt henne i handen!!!
3; jamen jag har ju kramats med henne!!!!
1: tur att man inte e kompis med henne längre då.




aja. Jag kanske inte e bi eller lesbisk. Men de e hot hot å kyssas med tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0