red badjen

tjoho!

jag har egentligen inte tid att sitta här alls, fast jag gjort det i en timma nu...
men jag ska åka till flyget om 2 timmar å jag sitter i sängen. BRAAA DÄR! not.
men ska i alla fall ner till min älskade mathias.. ÄNTLIGEN:D
Å ett helt lov där, shööönt:)

Funderar på att äta frulle, å sen kanske en avocado. Ni vet, fett löser fett! Å avocado e grymmmmt bra fetter.
Så en sån till lunch skulle inte sitta fel :)

Nästa uppdatering kanske blir från sthlm. Hoppas jag kan gå lite på stan å få syn på kissie. ÅHÅÅ!
nej juste, hon åker ju utomlands.  HEART BROKEN.


ibland önskar jag att ja var röd å hade långt vitt hår...

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hoppas ni får de super duper myisgt !:D Älskar dig vänen

2010-04-01 @ 10:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0