IMPULS KRYSSNING

imorgon åker jag å älskligen på kryssning!
Han ringde mig när jag var på stan å snackade om det men jag tyckte det mest lät som nån idé som skulle försvinna efter 10 min. Men sen så bokade vi efter middagen. 
Å eftersom vi har tre år på lördag så firar vi det på båten istället.
en svit för mig och han :) Gulle gubben!
känns wooonderful att ha en pojkvän med lön nu, haha!



dock suger de att jag knappt har några kläder med mig ner hit, så det lär bli samma outfit som sist jag åkte.
Men skitsamma, hot or not?   TO HOT!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Haha juste, köpa nå fult är ett MÅSTE! xD



Ja, det kändes fan som att vi känt varandra hur länge som helst! Så jävla bäst! :D

2010-04-08 @ 00:03:04
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Fan vad kul att det blir av med kryssningen! :)



Svar: VI är awesome! ;)

2010-04-08 @ 00:03:48
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Mallan

Ha såå kul :D <3 mysig han är!

2010-04-08 @ 12:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0