HELT OPLANERADE GÅRDAGEN

haha, oj oj hur det gick igår!
Ritha kom hem med 12 corona till mathias å 4 cider till mig. Så vi satt å mysdrack hemma till maten.Men sen kom Jimmy hem å ba; vi ska supa ikväll!  OKEEJJJJJ lixxom.. så drog vi med han till hans kompis Martin.
Där spelade vi spel, men de kändes som om ingen vågade "ge" min saker för ja va ända tjejen. haha, fegisar.
Kvällen va galen. Mathias fick damp på mig för jag kissade med en annan kille, vilket jag förstår, men jag hade ju ingen idé med det. Vi snacka bara om att hans mamma va frisör å att ja skulle dit å snacka om praktikplats. + att ja fick sitta i duschen när han pissa... HUHU.
Iaf så somnade jag på balkongen men nån fick in mig. Då tog Mathias ner mig i soffan å där vaknade jag 6 i morse.
Mathias hade suttit brevid mig vaken hela natten åså gick vi hem. Somnade gott hemma igen å klev upp vid elva.
Men fyyyyy vad kul vi hade. ojojoj.
jimmy däckade innan tolv uppe i soffan å alla ritade snoppar i hans ansikte å hitler mustach å skrev sug kuk på hans mage. En lampa gick sönder å de låg blomjord överallt på golvet. jag kröp på golvet en hel del å leta efter min piercing kula som jag tappat. Mathias hade tejpat fast jimmys fötter å tejpen ledde till Martins ansikte så om jimmy skulle flytta sina fötter skulle de ryckas från Martins fejja. Men det roligaste var väl i morse när vi skulle hem å gick genom köket å det låg en kille på golvet utan tröjja å sov! haha packade jävel.

Haha, sjuka kväll. Så jäääävla kul. ojoj. Men nu blir de inte ferre på ett tag, jag behöver inte de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0