HALLA

jag och mamma har inte alls gjort någo roligt idag som jag trodde. haha.
Dock ska jag få min ansiktsbehandling om en stund:)

Har mest suttit med läxor. Ska vara duktig som f*n i skolan nu innan sommaren så jag kan få lite längre sommar lov, haha;D  Ska prata med dom att ta ut det i praktik under sommaren, om jag hittar praktik som sagt.
mamma springer runt och är mallig över att hon fått 500 kr av mig i tior. det suger ju, för alla mina tior är mina små älsklingar ♥



denna helt oanvända kjol är också till salu:D
cute va? =D   Malin,ja vet att du vill ha den. Den e sååå mallan style;D

Kommentarer
Postat av: Malllllan

va väldigt fin:D dock har jag orecis köpt en liknande ;) men kan ju alltid kolla på den:D haha<3

2010-04-19 @ 10:02:58
Postat av: Ammi

ha en fin dag! :)

2010-04-19 @ 10:21:23
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0