gled posk

klev upp elva å sprang. As shöönt. Men höll på å dö när vi kom hem. Insåg att vi tog för lång runda för att vara nybörjare.
Jag letade efter mitt påskägg som Mathias gömmt i en kruka. Men behöll bara några godisar efterom att resten av dom innehöll gelatin. Men de va tanken som räknades!:)

Mathias vart iaf superglad för sitt påskägg. U know... när ja va hemma å va sjuk å ladda upp en bild på lite pyssel saker? Det var de här jag gjorde då...


å gud vad jag e konstnärlig ;) haha. herregud.

Vi kanske ska gå ner till centrum om ett tag å kolla på skoooor! Fucking love it.
Å de e så skönt väder ute så ja e så glad:D vårjacka å klackskor. <3


Fick förresten ett påskägg av mamma också. Men inte med godis, utan med två lotter, 200kr till mobilen, läppglans och tan can. Men tan canen verkar inte funka.. Humm.
ikväll kommer de hit people som ska käka middag å hoppas det går finfint.

Kommentarer
Postat av: mallan

så jävla fint påskägg;) hahah gullunbge!

2010-04-03 @ 19:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0