dom feta åren e förbi - dundertåget

Idag e ja en mysig tjej på stan.
Ska nästan inte alls bry mig om hur ja ser ut. Inte förän ikväll ;)
haha. kul tjej..

I morse när ja vakna hade ja 6 sms. HUMM, de har ja inte haft på länge. Men de var mamma på två av dom typ -.- suck.    Iaf så sitter jag å lyssnar på Danzig å kollar vilka som ska komma på Swedenrock, som för övrigt är om 38 dagar! (40 tills själva festivalen börjar)




Tjeckar spelningslistan å ser att Dundertåget ska komma.
Tänker, vafan e de? =S
Lyssnar...



AS BRA!



MEN bäst av allt kommer ju vara att se min man igen. Min älskade Steven Tyler ♥


(jag i förklädnad..)

Kommentarer
Postat av: Juliancarmen

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-03-28 @ 08:41:56
URL: http://juliancarmen.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0