Bitter fittan

fan vad livet suger idag.
Är verkligen en svacka för min del.
Uttråkad å så less på allt.


Även somna ja efter middagen å brukar ju lägga mig vid 10, så det kommer jag inte kunna nu ju.
USH va le jag är!  Å imorgon måste jag på skolan fast jag tänkte skippa de. Ska ha möte med idrotts läraren å sen sitta på teorilektionen å bara lyssna på lärarn som snackar skit i mängder.

Sen får jag dock åka in på stan å träffa Vicky å handla! Det glädjer mig ENORMT!


aja. nu ska jag väl sluta va en sån jävla bitterfitta å göra nåt.

Kommentarer
Postat av: sophia

puss mysen <3

2010-04-29 @ 11:48:28
Postat av: viktoria

gilla gilla gilla !

2010-04-29 @ 17:14:51
URL: http://viktoriaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0