BILDER PÅ SPRÅÅÅNG

kom fram till att jag visste kan lägga in bilder på den här datorn...
har iaf kolla på filmer nu ikväll å ätit crystader till middag om de äns stavas så..jag å min stavning.
Imorgon kanske påsktuppen kommer, men bara kaaaaanske. Tror ni han kommer?

När vi hade vart å handlat idag så såg vi konstigt klädda människor överallt i Bålsta så berättade Jimmy att det var lajvare..?  Dom gick i långa gammla klänningar å stora kors med flaggor ifrån. Jimmy sa att dom bor i skogen också.

Kan ju inte kopiera bilder på den här datorn.. eller kan kan ja väl men vet inte hur man gör.
Men sök på Lajvare på google så ser ni!


idag satte jag mig i Mathias fejjs. De va nice.






nu ska jag sooova. E ganska så trött idag, eller åt minstonde seg som fan.
Men imorgon bitti ska vi ut å springa. Det blir härligt!! Här i sthlm är de ju väder för sånt:)

Kommentarer
Postat av: Richardvanja

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-03-07 @ 08:48:03
URL: http://richardvanja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0