150KR I FYND. SKIT OCKSÅ..

Eftersom darling har fått sin första lön så fick jag med hans kort på stan. Men typiskt nog så hittade jag inget bara för det:O Sjukt...  Så då köpte jag små å onödiga saker bara för att få göra av med pengar:D
köpte för fjuttiga 150:- på hans kort.... tillmig.   å 150:- till han.
Suxx...

till min kusin Jennifer. Smycken till dreadsen:)



lösögonfransar som ja köpte på ICA efter ja vetat att vi ska på kryssnin;D haha
bästa bilden ♥



lår bandet, ?sömnlapp?, å en nyckelring i GRÖNT. såklart.



grönt e nu min färg. Fast jag hatar grönt. kan inte bära grönt. Grönt e freaky äckligt.
Nejmen ja, jag e de bara för att jag å sandra e störda. Mer finns det inte att säga.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vart är sömnlappen ifrån?? Letat hur länge som helst efter en sån men inte hittat!

Suupertacksam för svar! :)

2011-12-02 @ 23:04:19
URL: http://juliabbergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0