Wanna go home

Sitter på skolan. Har knappt gjort nå idag så tycker måndagar e värdelösa! Jämt.
Ja å Rubina sitter iaf vid varsin dator och fördriver tiden för tåget går om en timma.
Vill gå ner på ICA å köpa nå gottis, men jag ska undvika de för sitter å drömmer om the body.
Ye, drömma får jag väl? klaga inte på en liten önskan..

Idag ska  jag ner på gymmet hur trött jag än är. Men jag börjar tappa. Sist ja va där va typ torsdags så de e dax nu! Ska va där en timma som vanligt, tycker de räcker ja.Nån gång om man vart onyttig(som jag e jämt) kan man gå lite längre, but nono. not me ;) 
     Har blivit lite stel i nacken på sistonde, å e trött å börjar bli sjuk. Men sjukan kommer aldrig fast jag börjat bli sjuk i nån vecka nu!Weird..

Måste gå till nån skomakare med mina lovley klackisar som jag ska ha på Swedenrock kryssningen, som för övrigt är om 1 mån 1 dag! Mmh yeah!  Å på tal om outfit där, så kommer jag va läcker! :*

pussmjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0