typiskt mig..

jag e klantig å glömmer mina löften! INTE köpa onödiga saker, och lägga undan 500 kr i månaden för att spara till nästa sommar för alla festivaler. Men ikke, de glömmer jag såklart att göra. Ska börja med det NU.
Men det "roliga" är att då har jag bara 100 kr att leva på varje månad. HUR SKA JAG ÖVERLEVA?
Jag tar som sagt inte hela mitt barnbidrag, för om jag gör de måste jag köpa kläder själv. Å nu när jag inte tar de köper mamma alla kläder. mjau.
På tal om nästa sommar med alla festivaler så känns det som om jag borde planera om. 
  Hoppas på att få en husvagn i present nu när jag fyller år, för de e ju det jag önskar mig mest.
Så då hoppas jag många följer med på trip på festivaler!! WEHO!








jag ÄLSKAR festivaler! Ska på flera på rad, de e största anledningen till bil å husvagn. Att ta sig smidigt mellan å ha med sig alla kläder å slippa åka hem mellan å fixxa nya osv.  annars tycker jag att de hela emd festivaler är ju att sova i tält. men jag hade det pissigt på srf i sommras så jag har nog vagnen. MIN ÄLSKADE VAGN.

Want a ride?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0