trippar å tippar.

Ja å darling tog en tripp med hans mamma ner till ICA. Vi köpte fiskgratäng till middag. De andra i familjen köpte hem pizza för dom e sjuka. Stackarna! Och mamma ringde mig nyss och hon lät som en gammal kärring som rökt i 80 år, as skruttig! Hon berätta att hon legat död i soffan hela dagen. Hon blev så glad när jag berättade att jag skulle ut och gå med Malin ikväll, för hon hade så dåligt samvete mot Nalle. Ingen annan i familjen ställer ju upp på att gå ut med honom när hon är sjuk. Är ju bara jag och mamma som tar hand om han så, Ikväll ska lilla gubben få gå ut!

Älskar i alla fall dagens väder: varmt, höstigt! Färg glada löv ligger på marken och man har mössa och vantar på sig. Underbart! Ska köpa mig en poncho i veckan har jag tänkt mig. Men först av allt vill jag ha mina skor från din sko!!

dessa för dom som ine kommer ihåg. Men jag känner mig så velig. Är rädd att jag inte kommer orka gå runt i klack så mycket å de e ju trost allt under hela hösten det gäller så jag vet inte. Å efetrsom att jag älskar skor så mycket så känns det som om jag kommer hitta nå annat par jag kommer älska ännu mer. Men de känn ndå som om dom e gjorda för mig...
På tal om skor så glömde jag hämta ut de som jag lämnade in på omklackning i torsdags. Skulle hämta dom i fredags, men dom är väl kvar imorgon också i hope.


pussmjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0