today is a good day

första försöket gick dåligt. Har satt på min lösnaglar å e inte riktgit van än. + att naglarna fäster inte på tummarna!!
jag fattar inte varför, så jag vill inte ha på mig dom mera, men de gör så ont att bara dra av dom, så jag låter dom sitta ett tag till.. Huga!

Åkte  i alla fall in med mathias "pappa" till lillänge för han skulle köpa nått. Så jag kuta in på lindex å kolla efter en poncho men hitta ingen, så det blir nog den jag hitta på åhléns igår. Jätte fin!
Vi gick en sväng på rusta också å jag kom fram till att jag  ville köpa första julklappen för i år, men jag hitta ingen.
Så jag köpte bubbelvatten <3, som vanligt. Å choklad å melontugummi :)
Sen tog ja å darling en vända på djuraffärn. ååh,jag älskar de små djuren! som hamstrar å råttor osv. :*
Sen kolla vi på stora äcliga håriga spindlar! fett dyra, typ 1000 + ! WHY? dom e ju bara äckliga..
hellre en liten orm. men dom e också as äckliga. men hellre orm som sagt.

jag har tagit bilder idag men bara med mobilen å har ingen sladd att föra över det på datorn med.
såå, dom kommer imorgon ,antagligen på kvällen:)

pussmjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0