today...

God morgon!
Vaknade vid 8 och kände mig utvilad, med tanke på att ja klivit upp mellan 5 å 6 i tre veckor nu.
Låg kvar i sängen ett tag å kände sen att, DAMN, måste upp, ut med nalle å käka frulle.
Nu sitter jag å dricker mitt te här vid datorn och har just kollat fokis blogg. Lovley!

Ska strax ut med hunden som sagt å sen ska jag in till stan. Måste köpa en ny plugg till örat för baksidan på min har jag ju som sagt tappat, så varje natt ramlar pluggen ut å jag får tränga igenom den på morgonen igen å då får jag sprickor bakom örat. Mysigt va? Så en ny plugg e viktigt! Sen ska jag förbi på Simons Frisörservis.
Sen bär det av hem till kusin för Bullbakning! Så ska jag ta en massa biler också, å ta med mig usb för att sno hem bilder på mig å henne sen i sommras, så de kommer massa bilder sen!

Nu blir det facebook å sen hunden!

 

pussmjau!


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Snyggt ;)allt bra?

2009-09-10 @ 09:34:29
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0