tjena

tjoho allihopa!  Nu sitter ja här igen. Har kollat på nån serie med Mathias i hans föräldrars säng. Hans låssas pappa köpte en tv idag som vi bara va tvungen att kolla på, å den funka finfint!
Är lite frusen av mig så dt går extremt sakta att skriva, men de märker ju inte ni ndå så. haha!
Imorgon blir det som sagt förhoppningsvist gymmet för min del, men vill ndå inte åka härifrån Mathias allt för tidigt. Älskar ju att ligga kvar i sängen på morgonen å tjura en del och sen bara ligga och mysa med hans armar runt om mig!


Nog om mig, om man kan få nog av mig ;D Haha.iaf, Det låter som om mathias sitter och lyssnar på nordman brevi mig.. ? men jag dempa de nu med att sätta igång black stone cherry igen! Ja säger dock inte att nordman e dålig, jag gillar visst all musik nu för tiden! Kan uteslua vissa saker dock..

pussmjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0