tattoo

min nästa tatuering blir ju två körsbär bakom öronen men jag hittar inte designen på den jag vill ha! Det e svårt, och eftersom det är en stämpel för livet så vill man ju inte bara ta nån. Jag vill hitta den som skriker mig!


den här är typ liten söt å perfekt, men  den e inte jag. jag vill ha lite mer old school.
Storleken är typ perfekt i alla fall. Har suttit och googlat å kollat på internet efter tatueringar
och alla andras är gigantiska å ja känner bara oh no. Vill inte ha så stor i alla fall.
Så min kommer bli i denna storlek men lite annorlunda tror ja.  Vill ha en mer illgrön färg på bladen
och en fräsh rödfärg på körsbären.

Ska kika in på peckas och kolla hur mycket den skulle gå på och sen ringa Jörgen i sthlm och fråga honom;)
Den jag bokat tid för på Peckas var den här



.... men den har jag inte råd med då. vad jag vet i alla fall, haha.
2000 kr.
Men om den skulle va billig i sthlm gör jag den där och körsbären hemma.

Damn life is hard!
Nu blir den en prommenad för mig å hjärtat.

Pussmjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0