skriver ett "snabbt" gonatt för pojken vill så gärna ha datorn... -.-

hej hej alla!
Har uppdaterat dåligt idag men de blir lite så ibland. Vissa dagar mkt, å vissa dagar så litte så.
Men iaf.. Har kollat på Freaky Friday å sen Dödligt vapen 2.
Fick massage på rygg å nacke av mathias mamma för jag va så spännd så ja fick huvevärk. Nu känns det i alla fall mkt bättre. 

Imorgon kanske det kommer en tävling, vet inte om jag e såå into that än. Vi får la se som sagt!
Nu ska ja sova, tror ja.. Mathias ska i alla fall kolla klart på Supermario som han kolla på när ja kom hit.
Jag är inte så stort fan av de, så jag skippar att kolla med han.

See you all tomorrow!

Natti Natti :*  

Bara för att ladda upp en bild lixxom...


Kommentarer
Postat av: Guzelim

sv: Tack sötis :)

2009-09-20 @ 02:06:20
URL: http://guzelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0