Rammstein, lördag 20 februari 2010, kl 19.30

Men hallå ja! Rammstein te sthlm lixxom å jag måste se dom! Dom e så, mjau grr rawr voff!
Minns när ja va liten så lånade jag en skiva med dom på bibblan å jocke lånade också skivor.
Så lyssna vi på hans i bilen hem så sa ja att de va min tur sen. Så satte vi igång Rammstein (jockes skivor va ju hiphop på den tiden..) Så vart pappa tokig å sa att jag inte fick låna "sånna" skivor å börja fråga om ja visste va dom sjung om osv.  sen tog han skivan. Men hemma så lyssnade jag på den i smyg ;)



got to go! Ståplats för typ 600 kr.


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Heej, allt bra en solig dag som denna?

2009-09-16 @ 11:49:52
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0