pytt

Ledig dag idag. Var in på ungdomsmottagningen 10 å fick bedövning, sen gick ja in i klassrummet där förra klassen va, Media. Då fick alla bensträckare så fåick ja snacka med folk. När dom börja igen drog ja å Anette ner på stan, hon köpte hårfärg å sen gick vi till ungdomsmottagnigen. jag fick kissa i en mugg so jag aldrig gjort förr! De va läskigt.. haha; D   Sen lade jag mig på gynstolen å höll Anette i handen. Så snitta hon mig i armen å hedde in min p-stav. Jag va as nervös, men jag gillart! Nu vill ja ha en till. haha, I like pain!
Så nu vill jag tatuera mig, haha;D
Sen gick vi iaf upp på skolan å åt maaat. De va GOTTIGT. Sen gick jag å leta praktig på ettt ställe bara för jag vart trött å de va så varmt ute. Gick till Mias å hon va trevlig. Lämnade mitt nummer osv. Hoppas hon ringer! Men på torsdag ska jag ut å leta mera. Ska kolla i telefonkatalogen imroogn å se vart de finns salonger.

När ja kom hem så gjorde jag inte mkt. Rensade garderoben å drog ner på friskis. Träna inte så mkt. 45 min men de dög. Imogron blir det prommenad med Mallan! Wei! ja längtar:)

Nu ikväll ska jag kolla på 5an 20.00, dokumentär om en mamma med åttlingar! It's a hard life for her.
Men de bli kul å se;)  Ska lägga mig efter det. Har sovmorgon imorgon, till 7. Wei. men de e sovmorgon för mig som kliver upp 5. haha.

Nu ska ja hjälpa mammsen med att göra en as go pytt i panna! jummy


pussmjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0