november lovet

tjohoo. Vaknade för ca 1 timma sen. Mathias var bara bråkig och ville inte mysa med mig, så nu väl när han är vaken så hämnas jag med att blogga. Sitter här i sängen och myser.  Fuderar på hur halloween kommer se ut.
Jag vill ju hälst ut på krogen, utklädd å ha skoj! Men som det ser ut kommer det bli hemmafest ute i skogen för de flästa människorna, å det vill inte jag. 25e åker jag och mathias i alla fall ner till sthlm! ska vara där över lovet å ha mys å skoj. Och kom just på att jag har ju tatuerings tid den 3e november å vi kommer hem 1a november. Så varför inte göra tatueringen på JPW tattoo istället?Där ja gjorde min stjärna. Det är säkert billigare hos han också så.
Vad ska du göra på lovet?

i alla fall, om de e nån lovley person som vet att hon / han ska ut på krogen på halloween så kan den ju höra av sig.

pussmjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0