i'm not a diva - beyoncé

Fick en riktigt go middag idag, en riktig sallad, courn å hasselbakspotatis. Jummy!
Sen håller jag på å måla mina lösnaglar som jag ska ta på mig ikväll å riva mathias lite på ryggen! ;D haha!

Oh my, vad är det jag gör? jo ja sitter å e den riktigt katten (mjau) å lyssnar på beyoncé, fast det inte e ett dugg utav min musiksmak å jag aldrig gillat henne så sitter jag å lyssnar nu, men yes.. i do like her now!
Jag belv för övrigt väääldigt förvånad när jag såg att nån gått förbi Foki på blogg listan. Det var dock över mest aktiva, Fokis e bäst. :*   å tal om blogg osv så har jag tänkt å göra ett förök på att designa min blogg ikväll om jag har tid till det. Har ju mest  tänkt att SOCKA med min älskling å hans familj. Men själv tycker jag det är ok att va med den man älskar å umgås med den som betyder så mkt för en å älskar en för den man är, å va man än väljer att göra under dagarna så älskar han en. Har jag rätt? oh yes i have.


Nu ska jag gå med han ner te ICA å köpa tillbehör till cupcakesen vi ska göra nu ikväll:D
slänger upp en ego bild först;)

pussmjau!

Kommentarer
Postat av: Guess who? börjar på M och slutar på ALLAN !

HAHAHA "socka";) Du har helt rätt iaf och jag kan bara hålla med dig ! ha en mysig kväll/helg. Puss på dig , vi ses på onsdag honeey! <3

2009-09-11 @ 18:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0