i like my week!

Har en massa saker att se fram emot nu dagarna framöver.
Onsdag:  - Sovmorgon å två lektioner som bara är Frisör.
- Kommer hem å käkar mat
- Gå på prommenad med Malin
- Se IDOL med Malin
 - När jag sen går och lägger mig vet jg att jag slipper kliva upp dagen efter.

Torsdag:   - Ledig HELA dagen!
- Kanske bleka håret
- Tat lungt med bloggen, inget planerat under dagen.
- ta en sväng till gymmet?, får se om jag e frisk å hinner.
- 15.00 åker ja till stan för Denize slutar då.
- kanske en sväng på stan?
- Hem till henne å hon gör en romantisk middag till mig!, what a dejt!
- 18.00 GINA TRICOT Vip kväll med Denize!
- kommer hem å hoppar ner i sängen med Mathias hjärtat!

Fredag:  - Skola, vara i salongen hela dagen å tvätta hår kunder.
- Ta tidigt tåg hem, kvart i 12.
- Åka hem å slapna av, ta hand om hunden å göra sig i årdning.
- Åka till Anette i stan å chilla
- Gå på Östersunds Mangel, spelning på tingshuset alltså!
- Ta bussen hem å gosa med Mathias 23.15 (sista bussen, urk!)

Lördag-  Vakna sent, förutom att kliva upp å ge hunden mat.
- Mysa å kramas med hjärtat.
- Ha en lugn dag, se om de kommer nå roligt att göra.
Vill inte ha så mkt planerat!

Söndag: - Mamma å pappa kommer hem på kvällen, så under dagen kanske jag vill
ta hand om huset så dom kan slappna av när dom kommer hem! 







Visst låter det SUVERÄNT!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0