Humlan!

Sitter å googlar på bilder på humlor. Försöker hitta den perfekta för min tatuering den 3e november.
Oh yes, de blir en humla på handleden :) älskar de små djuren!<3
Men jag fattar inte hur jag själv tror ja ska ha råd! Först körsbären för 700 i sthlm, om jag inte ångrar mig å vill ha en annan tatuering, å sen humlan 3e november.
Man får väl bara hoppas man får mkt pengar när man fyller år, eller att man får presentkort på peckas av nån!


Att tatuera sig gör så jäävla ont -tycker jag-. Men de kanske va just för ryggen å ryggraden, men jag tror inte alla andra ställen e så speciellt sköna heller. Men de e värt de! Smärtan är bara då man gör den, sen e man lite öm nån dag, men sen e de jobbigaste när de kliar. Å jag som hade min på ryggen.. Jag nådde ju inte alls, så jag gnugga ryggen mot dörrar, väggar å allt bara för å bli fri de! Haha.

Nu ska jag hämta min tele som jag glömt uppe sen ja kom hem, å sen ska jag kolla om de finns nå gott å äta.
jag älskar mat.. haha


Kommentarer
Postat av: Ellenor

jag tyckte inte att det gjorde ont när jag tatuerade mig, lite på slutet när han skuggad men inte alls som jag hade tänkt mig :)

2010-01-07 @ 20:00:21
URL: http://lipsticksex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0