gör om, gör rätt

damn i'm bad. Jag läste förra inlägget flera gånger å insåg att e inte alls va skrivet som ja menar!
de lät verkligen som om ja saknar mina vänner men att jag skiter i dom för jagh siktar på en framtid, så menar jag alltså INTE.

så jag tar om det, som man säger.. gör om, gör rätt.

"jag känner mig instängd mellan två världar. En som satsar på framtiden å en som vill stanna där den är å bara vara! men det är svårt. Åh jag vet inte vad jag vill med det här. Men jag känner att alla är så krävande av mig.
jag har en jobbig tid nu med allt. Only god knows all about me, å det får stanna så. I love you all, you all love me. å låt det vara så."

pussmjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0