första tävlingen!



wohoo. Min första tävling! Fråga inte varför jag har en, de e bara för kul typ:)
jaja.

Tävlingen går ut på att du:
1: ska svara på frågan.(kommentera eller skicka ett mail till
[email protected]   du MÅSTE ha blogg!)
2:lägga ut på din blogg att du är med i min lilla tävling å länka mig såklart.
Sen när du vunnit så mailar jag dig såklart eller skriver på din blogg å ber om mailen.


FRÅGAN!

Vad heter min "älskling"? och i vilken komedi film är han med och uppträder i slutet på, med Linda Moon (spelad av Christina Milian) ? 


Lycka till!:D

Btw, tävlingen är slut på onsdag!
jag lottar ut en vinnare :)



Detta är priset! Ett pärlhalsband med vita svarta å genomskinliga pärlor.
jätte finfint å oanvänt!
utom när jag tog bilden.... 





WE ARE ALL THE WINNERS. WE ARE ALL THE BEST!

om de e nå oklart så är de bara att fråga med att kommentera.


Kommentarer
Postat av: Isabel / Svar

Det är nice att ta dte lugnt ibland hemma ;D



(ledsen för sent svar !)

2009-09-20 @ 19:44:36
URL: http://isabelcaleros.blogg.se/
Postat av: Isabel / Svar

Jag förnekar inte att hon på bilden är fet.. Haha



(ledsen för sent svar !)

2009-09-20 @ 19:45:11
URL: http://isabelcaleros.blogg.se/
Postat av: MAllan

AH MEN SJYST !!! din mest trogna läsare kan inte äns va med ! :(

2009-09-20 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0