dead ringer for love

som ni kanske ser har jag ny design på bloggen ny tack vare Linus! okej, vet inte direkt vem han e, men han va skitsnäll som hjälpte till i alla fall:)

jag har ätit mycket skit mat idag. frulle vart rostat brö med stekt ägg.
lunch vart take away sallad från daffys å middag vart en stor strips meny på frasses. Men man borde få unna sig en del ibland tycker jag;) Nu är jag sååå sugen på choklad, men har redan ätit upp den ja köpte idag=/
Imorgon måste jag erkligen på gymmet, har bara art där EN dag denna vecka.. Får dåligt samvete mot mig själv när jag tänker på det, men ska dit imorgon, ja lovar!! (om jag inte kommer hem för sent..)

Nu i ca en timma har jag å hjärtat bara legat i sängen å snackat minnen, kollat i vårat kärleks fotoalbum och läst gammla kärleksbrev jag skickat till honom. Det har vart supermys! Sen började internet funka igen å då satte vi oss vid en dator var ;) haha.  inte riktigt, men nästan.

pussmjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0