de e ja som e den sjuka hemmafrun.

okej, nej. det blir inget löshår för mig. Kom på att jag varken har råd eller tycker det e speciellt snyggt.
eller jo, de e snyggt, men jag passade inte i de i slutet och de känns som om mitt hår äntligen har börjat att växa.
Så jag skiter nog i det. Dock skulle jag vela ha lite mer hår under kryssningen. Då skulle ja vart hot mama.
Den riktiga pricken över i:et!  Men, ja tror jag klarar mig utan de också;)

Har i alla fall nyss bakat chokladbollar å tagit en alvedon. Hoppas på att bli bättre så jag slipper vara hemma imorgon. Vill inte va hemma, gå på skolan å bli sjukare å sen va hemma en längre tid. Hellre hemma en dag nu innan jag blir riktigt sjuk! I alla fall.
Har som sagt bakat chokladbollar. Skit goda med extra mkt kaffe! JUMMY.
Gjorde inte en hel sats utan bara så de blev någta st.La 4 eller 6 st på ett fat så mamma å pappa skulle få till
eftermiddags kaffet. Å jävla gamlingar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0