dåliga uppdaterarn!

Men nu uppdaterar jag iaf, bättre sent än aldrig. Kör först ett skriv inlägg, sen bild inlägg!
 Har inte haft tid med bloggen i helgen, har ju vart med Mathias så. Iaf. i fredags va ja på gymmet efter skolan, sen på kvällen kollade vi på Män som hatar kvinnor å den va otroligt bra! Inte som jag trodde den skulle vara osv, men den va bra ndå! grymmmmt bra.
Sen somna vi tidigt för jag e en latmask nu för tiden. På lördag morgon väckte mamma mig vid 9 å vi gick ner i källaren å bakade mjukstut! Höll på till ett. När ja kom upp så låg mathias å sura i sängen, som ett litet barn som bara sprattlar av iska, bara för att han inte hade fått vara med mig på så länge. Haha, gull:*
men vi klädde oss iaf å åkte till outleten i stan. Han hitta inget men jag handlade iaf!
En "tunika" en väst å ett halsband.
Väl på stan igen droppa vi in på Traktören å han köpte en mer tetra. Jummy!
Hem, vila å sen kom kusinerna på besök å middag! Vi åt as go nacho röra, mmh. Sen en chokladkaka.
Tror jag ska bju på den på min födelsedag :)

pussmjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0