bullbakarn å livsnjutarn




jag e lycklig men less. Jag e lycklig för allt jag har osv, men så less på mitt utseende!
Jag vill göra något nytt, men jag vågar ndå inte!
- färga håret nån ny varm färg.
- ta ut alla piercingar utom meduza.
- sätta i löshår.
de e några exempel. Men jag är för feg! Förut kunde jag göra något nytt med mitt hår varje vecka. Å då hade jag as slitet å de såg mest konstigt ut. men då tänkte jag inte på det! Men nu är jag så kinkig att mitt hår ska gå av, sluta växa, bli slitet osv så jag vågar verkligen inte testa på något nytt å de känns så tråkigt!



Jag åkte i alla fall in på stan med bussen 10.20, lämnade in mina skor på omklackning hos skomakaren på busstorget och bara för 100:- ! Så nu kommer jag bära snyggaste skorna på båter iaf ;)
Sen gick jag vidare mot simons frisörservic men stoppades av ett gäng tokiga tjejer som är mina kompisar.
Mallan kom kutande först å då blev ja super glá för ja gick just åtänkte på na, sen kom alla kacklande hönor efter också, de va trevligt!

Efter jag vart på simons tog jag bussen hem till Jennifer, hon öppnade med ett tacke runt sig å helt naken under, hon skulle just in i duschen. Så jag satte mig vid tvn å kollade massa.
  När hon va klar så fick jag å mina svartsjuka ögon kolla på hennes packning til thailand -.-
Hon ska dit i 1 månad! 20 oktober till 19 november. God i hate her so much <3
Sen blev det i alla fall bullbakning! Jag gjorde jätte småa : ( Men de va inte så lätt! Men dom vart goa iaf.

När jag kom in till stan igen så skulle jag gå upp till bussen men blev störd av att se en snygg babe vilet va min pojk så jag kuta å snacka med han å kompisar ett bra tag å tog nästa buss hem istället.
Städade då, vilket man måste göra ibland, å lade mig sedan i sängen för att slappna av ett tag innan middagen.

Nu ska vi fika bullarna jag bakade!

pussmjau!


Kommentarer
Postat av: mallan

varrt super glad över att se diiig ju<3333

2009-09-10 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0