blueberry!

hej hallå allihopa!
Ja vaknade för två timmar sen. å ville absolut inte vakna om jag fick bestämma själv.
Drömmde lixxom att ja va me i Idol å att anders bagge ÄLSKADE mig! Så kommer mathias å väcker mig..
Vi åt iaf en go frulle, ägg mackor å juice å vatten. i love vatten!

Å nyss när ja skulle äta mina sista godisar va märkte ja då? jo, att den goaste jag sparat till sist var BORTA!
Mathias hade alltså ätit upp den, fan va ledsen ja vart då. Ni vet när man sparat nå gott som man verkligen längtar efter att äta, så e de borta! jaja, iaf.  Nu ska jag ta med honom ut i skogen å plocka blåbär för jag vill ha en ny gjort blåbärs paj med vanilj visp!  Va sägs om de ;)



Kommentarer
Postat av: MALLAN

HAHAH snäll pojkvän;) och inge fel på din dröm;)

2009-09-20 @ 20:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0