school!

sitter på skolan å har ont i magen, blä.
Har rullat hååår, as mkt. ganska svårt men man måste ju lära sig något också.
Nu sitter jag och gör en grupp-uppgift, I'll do the best I can! Betyget går ju sen till hela gruppen så. haha,
skulle inte va så kul om ja misslyckades!

Ska ta bussen hem klockan 13.30! Sen tar jag ettan hem för mathias hoppar på vid friskis.
Hem å mysa, middag å sen blire prommenad med Mallan!<33



har fått erbjudanden om halloween, men vet inte vad jag ska göra! haha..
De blir nog nå kul iaf:)

back to work.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Stackars magen :( Jaaaaaa äntligen promenad dags:D

2009-10-14 @ 12:39:41
Postat av: anette

javet tyckte inte heller de kändes som mig, men jag trivdes så :D hihh tack!



jag vet inte! ge något förslag? ah förfan förfest hittar man ju på halloween, lätt som en plätt :D

kan vi inte klä ut oss till ngt tsm isåfall ? ^^

hallåå, blev du inte brunhårig?:o

2009-10-14 @ 13:00:46
URL: http://teenagecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0