minnen från kryssningen.

Burger king gubben. Fin tatuering.morfar. somna i baren. lyfta upp i sängen. tog ragg. klänga. leka häst.
underkläder. fail med sångarn. vart ska du då?. raceer fylla. fej. knuffa ut ur hytten i underkläder. trodde va snyggast. frida spydde. diss på dansgolvet. flatlöss och näsblod.  gröna mannen. naken i hytten. somna med tallrikar på benen. väktare fotade med han. vinka dit killar,  sandra och sandra somna i baren. däcka å käka chips i hytten. vegitarian killen bjöd på apor och öl. efterfest klockan 6. sprang på toa helatiden. lekte slash å spela luftgitarr. fridas luftgitarr. nervös på taxfree. frida sur. random brud sa att jag skulle hellre va naken än att ha på min mina kläder.fridas lebb ragg på toa.  peddo gubben. Frida fastna i spärren. jag gilla när folk tog på mig. slicka gröna gubben i örat. Denize blev adopterad. killen som ramla ute. diskutera band med "flätan". fotade mig för mina kläder."alltid det bästa till sist". alla gilla mina kläder. pappa mjau. rock mamman.killarna sover i hytten.snygga basist killen.öl i bhn. sandra äölskar alla. tequila race. denize dansa tryckare med emil.  RAJ RAJ RAJ RAJ RAJ RAJ RAJ RAJ!!.  sandra hångla som om hon åt glass. vigde denize å kalle. sur i hytten. gick tån killarna. slusk hångel. intervjuade mig. frida fotade med han som intervjua mig. frida provade alla drinkar. "vilken liten fes jag fis". va mycket skrot du har i ansiktet. jag har större bröst än dig. körsbärsträd på hela kroppen. blev raggade så fort vi kom in till hissen. jag "svimmade". visa underkläderna för hela finnland. kastade öl överbort å denize eka ut han. en gubbe följde efter denize å ja smällde dörren framför hans ögon.bräckebo snacka skit om mig så denize slängde ut han. En kille erbjöd mig trekant med han å hans tjej. vi vågade inte erkänna att vi haft kul medans de andra leta efter oss. "gilalr du inte mina spiror?!". dippen. Ska du inte betala för dom eller?  trevlig på subway. prata högt på tåget. video med asgarv. allt tjaj om emil holm.its easy to be sleazy äcklet. kalle=patrik joel = mats.  bjöd mig på bacon chips.  denize va sötast på båten. rock n rll hytt. fridas sperma säng. ja somnade i kappan å underkläder.  fota mig fota mig!!. tutt gubben. känn en doft av kärleken med en främling från korridoren. alla gillar aik men denize hejjar på modo. mina steven tyler orgasmer.  dom gilla mina reaktioner på hans namn.  jag red på stängslet vid dansgolvet. två pojkar satt å kolla på mig under hela tiden jag dansade.4 andra killar försökta dansa med mig, jag smekte en främmande tjej på brösten å gnällde över att ja ville ha dom.



OH MY GOD


Kommentarer
Postat av: Malan

haha åh fyfan, verkar ha varit en riktig upplevelse:D haha.. även det längsta och jobbigaste inlägget att läsa tror jag, men samtiditg de roligaste:D haha.. nu ivll jag bara se bilderna;)

2009-10-11 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0