kropps kontroll


är det bara jag som tycker de kommer bli svårt att hålla träningen under vintern?
eftersom att jag inte bor i stan och inte har rakt ner till gymmet och att mitt gymm inte äns ligger i stan så
blir de lite svårare för mig att ta mig dit. Men jag får väl så lov att ra mig dit, de behövs ju så ofc i'll go!
Men som sagt blir de jobbigt, me tanke på att ja har 2 km dit å måste gå, buss känns så onödigt.
Antingen tar jajg bussen som går utanför mig å hoppar av en bra bit från gymmet för den går inte helt förbi, eller så går jag till ettan som e 800 meter bort å hoppar av utanför friskis, men från ettan å ner dit er eju inge långt..
.suck.

så, jag måste börja tima med mamma å pappa då dom ska ner, iofs blir inte de ett problem me tanke på att jag bara e en hemmasittare nu för tiden då jajg går skola så lång hemifrån å e trött på kvällarna. men ndå,
jag kanske vill gå då inte dom e me å på nått dom inte vill på. fan va jobbigt! haha..




På tal om träning och vikt, jag läser lite bloggar om vikt nojja å sånnt för jag tycker de e så intressant så
jag satte mig å googla på smal. å vadå.. varför kommer denna bild upp på smal?

det är inte smal, de e benig och spinkig. Att kalla henne smal är hemskt,för de e hon inte.
ja förstår varför så många har sina sjukdomar bland unga nu för tiden för de fått en bild av hur man ska vara som smal..

DETTA ÄR SMAL



(tog bara en random bild på google) men hon är i alla fall smal!
och har till å me vacka kurvor samtidigt.  visa mer vackra å smala tjejer i media
istället för beniga. Visst, ja tycker inte dom beniga människorna e äckliga osv, de e ju trots allt en sjukdom
å inget ufo påhitt som dom kommer på för att synas mer, utan e som sagt en sjukdom.
men jag tycker inte att de e ok att visa att de e på de sättet man ska vara så unga tror så.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0