hello, I'm back!

nu är jag här igen. Ska inte göra nå seriöst inlägg nu ikväll för min pojkvän är en sur och irreterad skitbajs.
så de e inte värt att sitta här å bli utrskrattad när jag skriver fel.......
Ska iaf berätta att jag just insåg att jag gjort bort mig på båten med en spec sak.
På dansgolvet så vare en skumm kille som hoppa runt å va helt galen, sen så härmade jag han å alla garva åt han å mig osv..å nu såg ja på bild att han va me i ett av banden som spelade på båten... AJJDÅÅ!

aja. nu ere körslaget, å på tal om slag så ska jaG SLÅ MATHIAS FÖRST.


Kommentarer
Postat av: mallan

JAAAAAA du är tillbaka :D:D:D <3 haha

2009-10-10 @ 23:14:38
Postat av: anette

HAHAHAHAAHAHHAH SNYGGT SANDRA :D

2009-10-11 @ 13:12:25
URL: http://teenagecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0