godisgrisen är här IGEN

sitter här nu å e smått uttråkad.
Skype funkar inte så kan inte snacka mer med fula anette..åså spelar Mathias GH så jag ska nog
spela med han snart :) 

Viktig info: JAG E SUGEN PÅ CENTER
jag är världens godis gris! Tror ni inte jag vart liiiite överlycklig när tatueraren sa att jag skulle ta med mig
choklad, godis och läsk när jag skulle tatuera mig för att inte svimma?!  HAPPY LIKE A PUPPY


faast, hos tatuerarn ska jag ha en stor marabou apelsinkrokant, cocacola, BUBBELVATTEN och lite smågodis.

måste bara berätta att ja typ åt upp en helt ballerina paket idag också, hihi



GODIS

Kommentarer
Postat av: TiieepJuliish

Heej =)

Snyggt Blogg (:

Fint skrivet (:

Gå gärna in på minn blogg (:

www.tiieepjuliish.blogg.se (:

Läs/Kommentera/TipsaOmDenKanske?/StannaGärnaKvar :)

2009-10-26 @ 19:56:24
URL: http://tiieepjuliish.blogg.se/
Postat av: Sötnos ♥

hihi japp det är dom! :)

2009-10-26 @ 20:15:25
URL: http://swms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0