god morgon!

har nyss vaknat, sov så jävla hårt inatt! Sköönt...
Mathias ligger dock fortfarande kvar i sängen, han vaknade å skulle kliva upp men somnade om igen.  Så blire om man sitter uppe vid datorn på nätterna, haha. (dock vare ja som tvinga han, så jag skulle få somna själv å ta ALL plats i sängen, hihi)
Idag har vi inga stora planer iaf.. Ingen blogg gala för mig, dock fick jag ju typ 10 inbjudningar som ja ba slängde
(   ;) ) men jag e hellre hemma å går prommenader med hjärtat i krokoms skogar, plockar enris med hans mamma och käkar morötter å dipp på kvällarna, Precis som vi ska göra idag!

hörs senare=)


Kommentarer
Postat av: Mallan

HAHA ofc fick att du slängde dom;) du är ju fööör bra alltså;)

2009-10-17 @ 15:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0