mina presenter


ett par vantar från sanna

skinnhandskar                cupcakes strössel  &  cupcakes pynt
                       från mamma å pappa


strumpor    & liten rosa bok från mormor       400kr på gina från helene stellan å sanna



1000 kr av mormor ¨morfar   150kr av farmor å farfar


kajal från mamma         geisha å världens bästa film från jocke å emelie


örhängen å väskan fick ja av frida                                ett kort med gulligt brev av mathias



linne från mamma å pappa


skjortan ja hitta på carlings som ja sen fick =)




en humla fick ja också, å vet ni va det beryder?
Att mamma å pappa BETALAR MIN HUMLA TATUERING 3E NOVEMBER

OCH INTE NOG MED DET!!! i brevet ja fick av mathias stog de att han skulle betala en tatuering till mig som jag ska göra i sthlm :D FY FAN VA BRAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
men jag kommer bara inte på vilken jag vill göra då..  haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0