bilder

eftersom jag e en latmask å vissa dagar inte orkar ta fram min USB kabel å föra över bilder från telen till datorn så har jag missat as mkt bilder, så dom kommer nu =)  Å om ja minns när ja tog dom så skriver ja de..
har så dåligt minne vettni.



bror käkar äpplekaka!


jag och rubina på G upp till skolan i måndags, å de va as mkt snö!:D



ehm.. a.  mina ben när vi kolla på brave heart:D


har estetiskt val på skolan å ska göra ett läderbätle så jag gör ett till pappa, haha.
de e texten som ska va på den alltså.



Rubina jobbar stenhårt!


ruben!:D


jag och emma!


jag mös med nalle i soffan igår:D  så go fetto vovve


min seriösa lilla going!



Shit va bilder de vart idag asså. ere kul eller bara jobbigt?


Kommentarer
Postat av: anette

MEN ÅHHHH OHYSSSTSTT ja har ju trott du haft brunt hår nu :'D hahha

2009-10-15 @ 17:06:09
URL: http://teenagecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0