trött som alltid

imorgon har jag en fullproppad dag! Har praktik från 09.00 - 16.00. Halv 16.30 har jag anställnings intervju på svd, sen ska jag på bio från halv 17.30 till 20.00! Då ska jag äta massa popcorn och godis å dricka ♥bubbelvatten♥ eftersom ja inte hinner med middagen.

denna stressiga dag avslutas med att inviga våran badtunna som pappa bygger klart just nu. Shit vad mysigt det kommer bli! åså en iskall öl på det. mmmh

Nu ska jag ta en macka, sen blire att sova, för ajg e as trött! Å sova ut tackar man ju inte nej till!
men de blir väl en å annan mobil blogg imorgon, sen nån efter badet.


Puss på er! God nattttt


Kommentarer
Postat av: Sallyw

Jo, jag ser juh verkligen ut som henne... -.-

2009-11-12 @ 21:29:32
URL: http://jaeingenfjortiz.blogg.se/
Postat av: mizthanguyen/v.

svar: awuu taack så mycket thihi:D dditt hår var me fiiint :D

2009-11-13 @ 08:44:26
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0