skolan

Sitter i våran salong, har just klippt herr dockan, en bob fick han. dock fick jag klippa om två gånger för jag fattade inte att man skulle vinkla medans -.- en fixxade det till slut:)

Nu har jag slutat! Ska ner till bussen snart, men först förbi hos rektorn, för ska få något som visar att de e "ok" för mig att äta på Wargentinskolan med mina gammla media kompisar imorgon under praktiken.
kommer bli skoj att käka med dom igen! Å den goda veggi maten på wargen!!♥

Nu ska jag kila, vi hörs senare :)

förresten! jag har ingen mer skola nu förän på måndag


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Vad bra! <3



Det lär ha varit en jävligt snygg kör! ;) haha

2009-11-18 @ 13:07:54
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0