På 40 års festen

Sitter på 40 års festen och kollar när alla fulla vuxna dansar. Det är jätte kul tycker jag. Kan i alla fall säga att det godaste jag druckit ikväll är coca cola,jummy! Har tagit massa bilder som kommer upp sen:-) kommer verkligen inte kunna sova när jag kommer hem i alla fall. Måste bara säga att det är en italienare här som säger att jag ska ta av mig mitt nit armband för jag behöver inte det för att få uppmärksamhet. Tänker bara hallå?här står jag med piercingar i hela nyllet men ok. Haha. Nä. Nu ska jag fortsätta med mitt!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Haha vilken snubbe! ;D

2009-11-28 @ 22:52:04
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej!

Hoppas allt är bra med dig.

Ni som läser denna blogg och är intresserad av sport och spel, kolla gärna in min blogg där jag lägger spelförslag.

Ha en bra dag!

2009-11-28 @ 23:08:28
URL: http://spelens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0