juletider!

O damn me. ja satt å lipa på biggest loser. men de va så rööörande! aja..
Har kollat på ullared också men vart så avis på alla som va där så ja satte mig här istället.
Sitter och funderar på julklappar å vad jag ska köpa till folk men vet inte riktigt vad!
Har så svårt att komma på vilka jag ska köpa till å vad dom kanske vill ha osv, men många tycker jag e bra på att köpa julklappar så jag fortsätter som jag gjort tidigare ;)

Har ni kommit på vad ni vill ha i julklapp än?=)

jag tror jag ska köpa en julklapp till mamma imorgon och en till kusin jennifer.
Sen kan jag inte handla förän i december igen för vi kommer inte vara hemma + att jag inte har mer pengar
till julklappar denna månad.

En annan jobbig sak med december är att de e en massa som fyller år också ><
Stellan Malin Emelie Mathias. Massa mer fyller ju också år, men de är
de ända ja handlar till. Å de e ju ganska många runt jul, jobbigt!




ja må ni leva! sen      ♥


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Haha okej. Men det är ju hennes val i slutändan ;)



Ja, gott som spott! (haha!)

2009-11-16 @ 21:23:56
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Maria

Svara gärna på mitt senaste inlägg, vilken varmdricka är bäst? (:



http://gracefulmemory.blogg.se/2009/november/draft-nov-16-2009.html#comment

2009-11-16 @ 21:49:12
URL: http://gracefulmemory.blogg.se/
Postat av: Mallan

de ända jag vill ha , är att du följer med ut på krogen med mig !:DPUSS

2009-11-16 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0