hemma nu!

hejhej!
min blogg funkade inte igår kväll, vet inte om det var så för alla men i alla fall.
 denize å jimmy kom aldrig så jag satt bara hemma å kela med mig själv.
I morse kom Jimmy och hämta mig här innan 7, på väg till skolan hämtade vi upp Rubina.
Skolan har vart ganska seg idag tycker ja. Vi har kollat på film och jobbat lite, sen åkte vi hem igen.
   Jag överraskade Denize som inte visste att ja åkte me Jimmy till stan igen, så vipps satt jag där bak i bilen när han kom å hämta henne. De va skojskoj!  Vi åkte runt massa å kolla på saker osv. Mysigt!
Men sen va ja tvungen att åka hem.. för jag och mamma ska ju på spinning ikväll!



de blir skönt! Hoppas bara inte tatueringen stramar. ♥

Kommentarer
Postat av: mallan

du va ute med miiig? :O hihihi<33

2009-11-02 @ 17:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0